Dokumentalne, Historia
Według legendy Majów pod miastem Chichén Itzá leży jaskinia. Zespół archeologów wykorzystuje najnowsze technologie, by dotrzeć do ukrytej prawdy.
Starożytna cywilizacja Majów upadła ponad 800 lat temu, a jej ruiny powoli znikają z powierzchni ziemi. Zespół archeologów wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt stara się zachować te święte tereny, a przy okazji odkrywa prawdę kryjącą się za legendami Majów o wielkiej jaskini znajdującej się bezpośrednio pod El Castillo. Wykorzystując najnowocześniejszą technologię, wyruszają na poszukiwanie ukrytej prawdy o Chichén Itzá.