Kuzyni
Tater ma wielkie marzenia i jedno lato, aby wszystko sobie ogarnąć. Kiedy jej mama zaprasza 12 kuzynów w odwiedziny, Tater spodziewa się najgorszego, ale okazuje się, że przeżywa najlepsze lato w życiu.
„Kuzyni” to serial animowany zainspirowany dzieciństwem jego twórczyni, Natashy Kline, która dorastała na przedmieściach Los Angeles. Bohaterką jest Tater Ramirez Humphrey, ekscentryczna dziewczynka, która ma wielkie marzenia dotyczące swojej przyszłości i tylko jedno lato, aby wszystkie sobie ogarnąć. Sytuację komplikuje 12 kuzynów, którzy przyjechali do niej w odwiedziny. Serial stanowi celebrację wielokulturowej, meksykańsko-amerykańskiej rodziny Kline i jej doświadczeń z dorastania jako Latynoska z nowego pokolenia.