Vermist
Kiedy szesnastoletnia Evi zostaje przyłapana z chłopakiem w klubie przez surowego ojca, postanawia uciec z domu. Choć wygląda to na typowy bunt nastolatki, Walter Sibelius, szef jednostki ds. zaginionych, nie zamierza ryzykować. Rozpoczyna pełne śledztwo, zdeterminowany, by poznać prawdę o jej zniknięciu.