LA Clippers: Walka o zwycięstwo
Oparty na podcaście „ESPN 30 for 30” – „The Sterling Affairs” – miniserial przedstawia kulisy afery związanej z słynną na cały świat taśmą, na której zarejestrowano rasistowskie uwagi znanego właściciela klubu NBA.
V. próbuje tłumaczyć się przed Barbarą Walters. Doc orientuje się, że odwala robotę za wszystkich.