Nianie za milion dolarów
Grupa młodych, elitarnych niań rusza na Ibizę, by założyć agencję nowego typu – stworzoną przez nianie dla niań. Czekają na nie rodziny VIP, wielkie pieniądze i szansa na coś, czego nie mogłyby osiągnąć w pojedynkę. Jednak zacięta rywalizacja, osobiste dramaty i skandal z przeszłości mogą zniweczyć to marzenie, zanim lato dobiegnie końca.