Playgrounds of the rich and famous
Pakuj lamborghini, odkurz diamenty i wkrocz do najbardziej luksusowych miejsc na świecie w „Playgrounds of the Rich and Famous”. Od skąpanego w słońcu Saint-Barthélemy po ośnieżone szczyty Sankt Moritz, przez Saint-Tropez, Hamptons, Monako i wiele innych, ta pełna przepychu seria zagląda do luksusowych miejsc wybieranych przez superbogatych celebrytów.
Pakuj lamborghini, odkurz diamenty i wkrocz do najbardziej luksusowych miejsc na świecie w „Playgrounds of the Rich and Famous”. Od skąpanego w słońcu Saint-Barthélemy po ośnieżone szczyty Sankt Moritz, przez Saint-Tropez, Hamptons, Monako i wiele innych, ta pełna przepychu seria zagląda do luksusowych miejsc wybieranych przez superbogatych celebrytów. Oczami znawców tematu ujawniamy sekrety tych ekskluzywnych, dekadenckich miejsc. Dowiadujemy się, co jako pierwsze przyciągnęło do nich najbardziej uprzywilejowanych na świecie. Opowiadamy niesławne historie o tym, co bogaci i sławni tam robią.
Odcinek o Saint-Tropez, jednym z najgorętszych ekskluzywnych miejsc dla celebrytów na świecie.
Odcinek o Hamptons, zlokalizowanym na wybrzeżu Atlantyku amerykańskim siedlisku superbogatych.
W tym odcinku jesteśmy w Sankt Moritz, alpejskim kurorcie, który rzekomo wynalazł turystykę zimową.
W tym odcinku udajemy się do prawdopodobnie najsłynniejszej mekki megabogactwa i luksusu, Monako.