Circus Is My Home
Filmowany przez dwie dekady dokument śledzi losy Cyrku Finlandia. Ukazuje podróż rodziny, w której dzieci stają się gwiazdami, założyciele przygotowują się do przekazania pałeczki, a marzenia ewoluują. To intymne spojrzenie na to, co znaczy żyć, kochać i dorastać w cyrku.