Fellini - Io Sono Un Clown
Film „Fellini – I am a Clown” (Fellini ja, klaun) opowiada dziwną i wspaniałą historię Petera Goldfarba, młodego amerykańskiego producenta, który w 1967 roku przekonał Federico Felliniego, fenomenalnego włoskiego reżysera, do rozpoczęcia pracy w amerykańskiej telewizji. To historia, która pozostawała nieznana przez pół wieku.