Urodziny psa Pluto
Na własnym przyjęciu Pluto jest rozstawiany po kątach przez siostrzeńców Mikiego i nie może nawet spróbować swojego tortu, dopóki Miki po imprezie nie daje mu kawałka, który zachował.