Fineasz i Ferb: Misja Marvel
Los Okręgu Trzech Stanów – i całego świata – wisi na włosku. Agent P i najbardziej dynamiczny duet z Danville łączą siły z czterema największymi superbohaterami Marvela – Iron Manem, Hulkiem, Thorem i Spider-Manem w pełnometrażowej przygodzie.