Het Geheim
Ośmioletni Ben uczy się sztuki magii i fascynuje go trik ze znikaniem. Kiedy jednak jego przyjaciółka Sylvie znika, zabawa zamienia się w narodowy skandal. Ben i jego rodzina zostają wciągnięci w ekscytującą tajemnicę. Ben musi odkryć, co jest prawdą, a co tylko iluzją.