DokumentalneSport
20 maja Desportivo das Aves po raz pierwszy w historii dotarło do finału Pucharu Portugalii w piłce nożnej. Film opowiada historię podróży drużyny i jej kibiców z Aves do Jamor, gdzie zmierzyli się ze Sportingiem CP. Relacje fanów zarówno z zewnątrz, jak i z wewnątrz stadionu, opowiedziane przez Antenę 1.