Call Her Alex
Co trzeba zrobić, aby stać się najbardziej wpływową podcasterką swojego pokolenia? Fascynujący dwuczęściowy dokument, śledzący przygotowania Alex Cooper do jej pierwszej trasy, przedstawia ewolucję Cooper — od niezręcznej nastolatki dorastającej w Pensylwanii do twórczyni podcastu „Call Her Daddy”, który na nowo zdefiniował narrację kobiet na całym świecie.
Co trzeba zrobić, aby stać się najbardziej wpływową podcasterką swojego pokolenia? Fascynujący dwuczęściowy dokument, śledzący przygotowania Alex Cooper do jej pierwszej trasy, przedstawia ewolucję Cooper — od niezręcznej nastolatki dorastającej w Pensylwanii do twórczyni podcastu „Call Her Daddy”, który na nowo zdefiniował narrację kobiet na całym świecie. Wyreżyserowany przez Ry Russo-Young („Nuclear Family”) serial oferuje kameralny wgląd za kulisy wydarzeń, które ukształtowały życie Cooper, gdy w ciągu zaledwie pięciu lat z 25-letniej kobiety prowadzącej podcast o seksie i randkach stała się dyrektorką generalną medialnego imperium. To coś więcej niż historia sukcesu – to portret kobiety tworzącej przestrzeń, w której kobiety czują się dostrzeżone, rozumiane i zyskują poczucie sprawczości.