Adult Under Construction
25-letnia kobieta szuka naukowego wyjaśnienia swojego nastoletniego zachowania, badając zmiany w okresie dojrzewania i wyzwania społeczne. Każde pokolenie stoi przed uniwersalnym wyzwaniem dorastania i nawigowania w labiryncie zmian biologicznych i społecznych. Podczas gdy badania naukowe pozwalają lepiej poznać nastoletni mózg, fundamentalne aspekty dorastania pozostają niezmienione.