Rodzina Montanerów
Rodzina Montanerów: poznaj i śledź tę kultową rodzinę, na czele której stoi jeden z największych artystów w historii muzyki latynoskiej: Ricardo Montaner. Odnoszący sukcesy Montanerowie są w centrum uwagi branży rozrywkowej. Zobacz, jak wygląda ich codzienność, gdy godzą życie rodzinne i zawodowe w oczach opinii publicznej.
Śledzimy losy kultowej rodziny Montanerów, na czele której stoi jeden z najważniejszych artystów w historii muzyki latynoskiej: Ricardo Montaner. Ta rodzina artystów stała się jedną z najbardziej utytułowanych w branży rozrywkowej. Zobacz, jak wygląda ich codzienność, gdy godzą życie rodzinne i zawodowe w oczach opinii publicznej. Rodzice, Ricardo i Marlene, obserwują, jak gniazdo staje się coraz bardziej puste. Ich najstarszy syn, Ricky, jest gotów poślubić aktorkę i modelkę, Stefi Roitman. Evaluna, najmłodsza córka, spodziewa się pierwszego dziecka z Camilo. Po przezwyciężeniu kryzysu, próbując pogodzić życie zawodowe i związek, Mau ogłasza, że ​​wraz z żoną, Sarą Escobar spodziewają się dziecka. Zobaczymy wspaniałe obrazy i występy na żywo. Poznamy styl życia rodziny dzięki filmom nagranym telefonami, wywiadom i prywatnym materiałom rodzinnym.
Rodzina organizuje przyjęcie-niespodziankę dla Marlene i bierze udział w koncercie Camilo i Evaluny.
Montanerowie odwiedzają Argentynę. Mau i Ricky jadą w pierwszą trasę koncertową po przerwie.
Montanerowie spotykają się z Camilo i Evaluną w Orlando, by wyruszyć na wycieczkę.
Cała rodzina bierze udział w rozdaniu Latin Grammy Awards, a Ricardo zdobywa pierwsze miejsce.
Ślub kończy się sukcesem. W Miami Marlene zdaje sobie sprawę, że odczuwa syndrom pustego gniazda.
Ricardo i Marlene idą na randkę. Ricky i Stef wydłużają miesiąc miodowy. Mau i Sara jadą do Samany.
Mau i Ricky pracują nad utworami na nowy album, robią tatuaże i uczą się o meksykańskich zapasach.
Marlene organizuje ceremonię z okazji ciąży Evaluny, aby przygotować ją na narodziny Índigo.