Nic
Typowy dandys z Buenos Aires, któremu ledwo starcza środków na prowadzenie bogatego stylu życia, traci gospodynię, która pomagała mu przez ostatnie czterdzieści lat. Szkoląc potencjalną zastępczynię, młodą mieszkankę Paragwaju, odkrywa, że od dziewczyny może się sporo nauczyć. Tak zaczyna się jego wielka przygoda nauki samodzielności.
Typowy dandys z Buenos Aires, wyrafinowany i prowokacyjny krytyk gastronomiczny, od dziesięcioleci mieszka z gospodynią, która zajmuje się za niego wszystkim, od sprzątania domu po jego najbardziej prywatne sprawy. Jednak nieoczekiwany zwrot wydarzeń sprawia, że zostaje sam i uświadamia sobie, że bez pomocy naprawdę nic nie może zrobić. Kiedy niedoświadczona i naiwna dziewczyna z paragwajskiej wsi szuka pracy, musi zdecydować, czy zatrudnić ją i nauczyć wszystkich swoich dziwactw, czy spróbować żyć samodzielnie. To zderzenie kultur i pokoleń doprowadzi do niezwykłych sytuacji, z których oboje wyciągną lekcję.
Kiedy śmierć Celsy budzi u Manuela skrywane lęki, w jego życie wkracza młoda imigrantka.
Antonia nabiera wprawy w swoich obowiązkach, a jej obecność w życiu Manuela przywraca porządek.
Nowojorski dziennikarz i przyjaciel Manuela, Vincent Parisi, jest zaskoczony, gdy widzi jego zmianę.