Randka Carla
W filmie krótkometrażowym Pixar Animation Studios „Randka Carla” Carl Fredricksen z oporami wybiera się na randkę, ale nie wie, jak ma się na niej zachować. Jego wierny przyjaciel As podsuwa mu wypróbowane sposoby na zawieranie przyjaźni – o ile jest się psem.