Daredevil: Odrodzenie - podcast
Ekipa serialu „Daredevil: Odrodzenie” rozmawia o drugim sezonie pełnym emocjonujących zwrotów akcji.
Charlie Cox i Vincent D'Onofrio zagłębiają się w elektryzujący finał, a my czekamy na sezon 3.
Zbliża się wielki finał – w przedostatnim odcinku Michael Gandolfini rozmawia z Lili Taylor.
Ayelet Zurer rozmawia z producentką Saną Amanat na temat emocjonującego odcinka 5.
Wilson Bethel, znany jako Bullseye, i showrunner Dario Scardapane omawiają kultowy odcinek 4.
Charlie Cox powraca do podcastu, by wraz z Nikki M. James szczegółowo omówić odcinek 3.
Michael Gandolfini i Deborah Ann Woll rozmawiają o swoich doświadczeniach z pracy nad odcinkiem 2.