Alalá
„Alalá” (co w języku caló, hiszpańsko-portugalskim dialekcie języka romskiego, oznacza szczęście) przedstawia społeczny portret popularnej dzielnicy Sewilli, która dopiero niedawno wyłoniła się na kartach wydarzeń. W ostatnich latach rejon ten przekształcił się w przestrzeń wielokulturową, która pomimo trudności, nigdy nie traci swojej radości.