Aleixo Paz, nazywany „chłopakiem z płomieni”, przeżywa tragiczny wypadek, który burzy jego życie. Walcząc z bólem i gniewem, znajduje ukojenie w pisaniu piosenek. Dzięki wsparciu przyjaciela i matki zdobywa się na odwagę, by wystąpić, stawić czoła swoim lękom i znaleźć nadzieję.