Królowe z Ohio
Serial dokumentalny śledzący losy trzech dwudziestokilkuletnich sióstr z Ghany w Columbus w stanie Ohio. Siostry Agyekum wiodą wystawne życie jako córki królewskich potomków dwóch najbogatszych i najpotężniejszych ghańskich królestw. Z przywilejami tymi wiąże się jednak wielka odpowiedzialność.
Serial dokumentalny śledzący losy trzech pochodzących z Ghany sióstr, które trzecią dekadę życia spędzają w Columbus w stanie Ohio. Siostry Agyekum, jako potomkinie dwóch najbogatszych i najpotężniejszych ghańskich królestw, wiodą tam wystawne życie. Z przywilejami wiąże się jednak wielka odpowiedzialność. Widzowie mają szansę przyjrzeć się prowadzonemu za zamkniętymi drzwiami, podwójnemu życiu sióstr, które może nadszarpnąć szlachetną reputację ich rodziny.