Buster's Big Halloween Adventure
Jest Halloween, a Buster nie może się doczekać, aż włoży kostium i ruszy po słodycze! W tym roku czeka go jeszcze lepsza zabawa, ponieważ spędzi ten dzień ze swoją kuzynką Bellą – to będzie jej pierwsze Halloween. Kiedy jednak znika najcenniejsza dekoracja halloweenowa w mieście, Buster, Bella i ich przyjaciele muszą uratować sytuację.
Jest Halloween, a Buster nie może się doczekać, aż włoży kostium i ruszy po słodycze. W tym roku czeka go jeszcze lepsza zabawa, ponieważ spędzi ten dzień ze swoją kuzynką Bellą – to będzie jej pierwsze Halloween. Buster doskonale się bawi w roli przewodnika Belli i pomaga jej znaleźć idealny halloweenowy kostium. Kiedy jednak znika najcenniejsza dekoracja halloweenowa w mieście, Buster, Bella i ich przyjaciele muszą uratować sytuację, zanim rozpocznie się wielka parada!