Film oparty na prawdziwej historii. Julie musiałaby zrezygnować ze wszystkich swoich marzeń, gdyby słuchała lekarzy, rodziców i innych. Choroba zagraża jej życiu, ale szesnastolatka ma własne zdanie i korzysta z życia. Szalenie zakochana w swoim pierwszym chłopaku zachodzi w ciążę i postanawia urodzić dziecko.
Film oparty na prawdziwej historii. Julie musiałaby zrezygnować ze wszystkich swoich marzeń, gdyby słuchała lekarzy, rodziców i innych. Choroba zagraża jej życiu, ale szesnastolatka ma własne zdanie i korzysta z życia. Szalenie zakochana w swoim pierwszym chłopaku zachodzi w ciążę i postanawia urodzić dziecko. Ukrywa ciążę przed rodzicami oraz lekarzami i… niech się dzieje, co chce. Julie przeciwstawia się światu dorosłych, uzbrojona w przekonanie, które może być lekcją dla wszystkich: życie może być krótkie, więc musi być intensywne.