Houvast
Młoda i utalentowana wiolonczelistka, której całe życie kręciło się wokół muzyki, staje przed paraliżującym wyzwaniem: potężną tremą. Jej świat wali się w gruzy, gdy podczas występu, od którego zależeć ma jej kariera, upiorny dźwięk pękającej struny wypełnia salę koncertową, rezonując z głębokim strachem, który prześladował ją przez lata. Dźwięk ten nieustannie odbija się echem w jej wnętrzu, gdy musi na nowo odnaleźć utraconą pewność siebie, odbudować artystycznego ducha i pokonać demony tremy, które grożą uciszeniem jej pasji na zawsze.