Outlets
Nie mogąc pogodzić się ze śmiercią babci, filmowiec desperacko szuka sposobu, by żyć dalej. Outlets to seria stylistycznie różnych idei filmowych prowadzących przez proces żałoby twórczego umysłu. Czy naprawdę można pozwolić odejść ukochanej osobie?