Spark Story: Zabłysnąć w Pixarze
Film dokumentalny, który w wyjątkowo wciągający sposób prezentuje proces twórczy podczas pracy nad krótkimi animacjami autorstwa Aphton Corbin („Dwadzieścia z hakiem”) i Louisa Gonzalesa („Nona”). Poznajemy ich początki jako reżyserów SparkShorts, którzy zmagają się z nową rolą, chcąc przenieść na ekran swoje osobiste historie.