Doktor Who: Gwiezdna bestia
Statek kosmiczny rozbija się w Londynie, Doktor ląduje w samym środku walki na śmierć i życie zaś przeznaczenie uparcie co i rusz stawia na jego drodze dawną przyjaciółkę, Donnę.