Waking the Titanic
W 1912 roku czternastu irlandzkich imigrantów z Addergoole wyruszyło w niefortunny dziewiczy rejs Titanikiem w poszukiwaniu pracy w Ameryce. Dokument opisuje ich podróż, łącząc wywiady i rekonstrukcje tragicznej nocy, kiedy statek zderzył się z górą lodową, w wyniku czego zginęło ponad 1000 osób. Szczegółowy kontekst dotyczący Irlandii i perspektyw amerykańskich wzbogaca ich poruszającą historię.