Fishing for bluefin tuna
Poprzez zeznania rybaków, armatorów, ekspertów morskich i ekologów dokument próbuje ożywić atmosferę i warunki, w jakich obecnie odbywają się połowy tuńczyka błękitnopłetwego. Wydaje się, że spór między rybakami a ekologami zanika w obliczu pragnienia ochrony morza, które stanowi źródło dochodów.