Sześcioletnia Susan ma wątpliwości co do wiary w cud dzieciństwa: Świętego Mikołaja. Wtedy Susan spotyka Kriss Kringle, Świętego Mikołaja z domu towarowego, który wierzy, że jest prawdziwy.