Amator
Amator to wciągający thriller szpiegowski, w którym Charlie Heller (Rami Malek), niezwykle inteligentny lecz introwertyczny szyfrant CIA, prowadzi spokojne życie w zaciszu biura w Langley — do czasu, gdy jego żona ginie w zamachu terrorystycznym w Londynie. Gdy agencja odmawia interwencji, Charlie wyrusza samotnie na niebezpieczną misję, by dopaść sprawców. Jego największą bronią okazuje się błyskotliwy umysł, który pozwala mu przechytrzyć przeciwników i zbliżyć się do prawdy. W filmie występują również: Rachel Brosnahan, Caitríona Balfe, Michael Stuhlbarg i Laurence Fishburne. Amator w reżyserii Jamesa Hawesa. Scenariusz napisali Ken Nolan i Gary Spinelli na podstawie powieści Roberta Littella.