ZDRAJCA
W regionie, w którym króluje przemyt, dziewięciu kluczowych graczy świata przestępczego udaje się na tajne spotkanie pod zwierzchnictwem szanowanej wdowy. Zawarty między nimi pakt stoi na straży równowagi sił na terytorium, jednak dochodzi do aresztowania jednego z nich. Nie ma innego wyjaśnienia: w ich szeregach pojawił się zdrajca. Przestępcy, z których każdy jest unikalny na swój sposób, muszą zdemaskować wtykę, zanim pociągnie ich wszystkich, jednego po drugim, na dno. W ich mroczną grę, wbrew swojej woli zostaje zamieszany Wilson, młody praktykant, który był świadkiem tajemnego spotkania grupy.