Seksapil
Avery Hansen-White nie zabiera się za nic, w czym nie jest doskonała. Kiedy chłopak, z którym utrzymuje związek na odległość, sugeruje, że już pora posunąć się o krok dalej, Avery postanawia najpierw osiągnąć mistrzostwo w seksie. Pomoże jej w tym najlepszy przyjaciel Larson.
Avery Hansen-White nie zabiera się za nic, w czym nie jest doskonała. Kiedy chłopak, z którym utrzymuje związek na odległość, sugeruje, że już pora posunąć się o krok dalej, Avery postanawia najpierw osiągnąć mistrzostwo w seksie. Pomoże jej w tym najlepszy przyjaciel Larson. Ta prześmieszna młodzieżowa komedia pokazuje, że seks i miłość to coś więcej niż sama technika. Związki wymagają zaangażowania zarówno głowy, jak i serca.