Papierowe Miasta
Po tym jak Margo (Cara Delevigne) zabiera Quentina (Nat Wolff) na całonocną wyprawę pełną przygód, dziewczyna znika bez śladu… Poruszająca adaptacja romantycznej powieści autora książki „Gwiazd naszych wina”.
Adaptacja bestsellerowej powieści Johna Greena („Gwiazd naszych wina”). „Papierowe miasta” to historia o dorastaniu, której głównymi bohaterami są Quentin i jego tajemnicza sąsiadka Margo, kochająca zagadki tak bardzo, że sama staje się jedną z nich. Dziewczyna zabiera Quentina na całonocną wyprawę pełną przygód, po czym znika bez śladu. Chłopak postanawia ją odnaleźć, jednak najpierw musi rozszyfrować pozostawione przez nią wskazówki. Poszukiwania przeradzają się w fascynującą przygodę pełną radości i wzruszeń. By odnaleźć Margo, Quentin musi poznać prawdziwe znaczenie miłości i przyjaźni.