Lost in Karakorum
Imponujący lot Damiena Lacaze'a i Antoine’a Girarda na dystansie 1500 km w sercu Himalajów i Karakorum. Ta podróż to wstęp i przygotowanie do dotarcia na Spantik (7027 m) z najbliższego miasta na paralotni. Czy to osiągalne? Jakie są granice takiego wznoszenia? Czy da się wrócić bez szwanku?