A Fistful of Lead
Czterech z najsłynniejszych banitów Dzikiego Zachodu dokonuje śmiałego napadu na bank w złotonośnym miasteczku Bath Water. Kiedy rusza za nimi pościg, sytuacja zaczyna się komplikować — bandyci odkrywają, że padli ofiarą zdrady. Ale kto ich wystawił?