Królestwo niebieskie
Wojny krzyżowe stanowią tło opowieści o młodym Francuzie, który odkrywa swoje przeznaczenie jako rycerz, a następnie poznaje na własnej skórze, co ten chwalebny tytuł naprawdę znaczy.