Kochanie, zwiększyłem dzieciaka
„Kochanie, zwiększyłem dzieciaka” to przezabawna kontynuacja niezwykle popularnej komedii „Kochanie, zmniejszyłem dzieciaki”. Tym razem szalony wynalazca Wayne Szalinski (Rick Moranis) przez przypadek testuje swój najnowszy wynalazek na dwuipółrocznym synku, który za jego sprawą osiąga gigantyczne rozmiary. 33-metrowe dziecko sieje spustoszenie w całym mieście, zapewniając telewidzom doskonałą rozrywkę. Przygotujcie się na zabawę nie z tej ziemi!