Disney za kulisami / Gwiezdne wojny: Księga Boby Fetta
„Disney za kulisami: Księga Boby Fetta” przedstawia historię powrotu do Tatooine legendarnego łowcy nagród wraz z najemnik Fennec Shand, dążących do przejęcia byłego terytorium Jabby Hutta. W tym odcinku specjalnym twórcy serialu, obsada i członkowie ekipy ujawniają niepublikowane dotąd materiały i innowacyjne technologie, dzięki którym powstał serial.