Anatomia zła
Płatny zabójca „Lulek” dostaje propozycję nie do odrzucenia od skorumpowanego prokuratora. Ma zlikwidować komendanta Centralnego Biura Śledczego. „Lulek” angażuje do pomocy eks-snajpera Staszka z elitarnej jednostki, który po nieudanej misji w Afganistanie został kozłem ofiarnym. Sprawa sięga najwyższych kręgów władzy i biznesu. Komendant stoi na drodze kontraktowi wartemu miliardy dolarów.