Boże Ciało
Dwudziestoletni Daniel zostaje warunkowo zwolniony z poprawczaka. Wyjeżdża na drugi koniec Polski, żeby pracować w stolarni, ale zamiast tego zaczyna udawać księdza.
Daniel ma jedynie dwadzieścia lat. Trafia do więzienia i w tym, zdawałoby się zapomnianym przez Boga, miejscu przeżywa duchowe odrodzenie. Jednak przeszłość nie zapomina, a kryminalne dossier staje na drodze marzeniu o oddaniu się służbie Bogu. Gdy nadarza się okazja, chłopak decyduje się na oszustwo. Udając absolwenta seminarium, zastępuje chorego pastora w parafii małego prowincjonalnego miasteczka.