Therapy
W tym thrillerze psychologicznym świat odnoszącego sukcesy terapeuty staje na głowie, gdy odkrywa, że w jego gabinecie zamordowano pacjenta. Jako główny podejrzany, porusza się w sieci oszustw i zdrady, aby odkryć prawdę i oczyścić swoje dobre imię.