Niezapomniani: ślady tożsamości
Detektywi z projektu DNA Doe rozwiązują najstarsze sprawy, przywracają tożsamość niezidentyfikowanym ciałom i przynoszą ukojenie rodzinom w całych Stanach Zjednoczonych.
W Ameryce leży 50 000 bezimiennych i zapomnianych ciał, których nie można zidentyfikować – aż do teraz. Ta wstrząsająca nowa seria śledzi DNA Doe Project – wiodącą organizację w dziedzinie badań genetycznych i identyfikacji – która współpracuje z organami ścigania, by rozwiązać najstarsze sprawy, zidentyfikować te ciała i przynieść ukojenie rodzinom w całym kraju.