Absolwentka
Ryden Malby (Alexis Bledel) ma wielki plan. Skończyć studia, zdobyć świetną pracę, bawić się z najlepszym przyjacielem (Zach Gilford) i znaleźć idealnego faceta. Jednak jej plan zabawnie się komplikuje, kiedy dziewczyna zostaje zmuszona do wprowadzenia się z powrotem do domu swojej ekscentrycznej rodziny. Do czasu znalezienia wymarzonej pracy Ryden orientuje się, że nie ma to znaczenia bez mężczyzny jej marzeń i ludzi, których kocha. Michael Keaton, Jane Lynch („Glee”) i Carol Burnett występują w niecodziennej komedii romantycznej, która udowadnia, że nadal można wspiąć się na szczyt, nawet jeśli życie wywraca się do góry nogami.