Eveline's Asian Streetfood
W „Eveline’s Asian Streetfood” Eveline Wu pokazuje, jak przygotować najsmaczniejsze azjatyckie dania w 15 minut. Pokazuje, jak samodzielnie przyrządzić streetfoodowe azjatyckie dania. Wyjaśnia krok po kroku, jak szybko podać do stołu coś pysznego. W każdym odcinku przedstawia inną kuchnię, pozwalając widzom odkryć najlepsze dania z całego świata. Teraz będziecie je mogli przygotować sami.
W programie „Eveline’s Asian Streetfood” Eveline Wu pokazuje, jak przygotować najsmaczniejsze azjatyckie dania w mniej niż 15 minut. Eveline Wu jest szefową kuchni i właścicielką ośmiu restauracji. W każdym odcinku pokazuje, jak samodzielnie przyrządzić smaczne streetfoodowe azjatyckie dania. Wyjaśnia krok po kroku, jak szybko i łatwo podać do stołu coś pysznego. W każdym odcinku przedstawia inną kuchnię, pozwalając widzom odkryć najlepsze streetfoodowe dania z całego świata. Teraz będziecie je mogli przygotować sami w domu.
Eveline przygotuje serowy buldak, bardzo pikantny kurczak z serem, oraz tajskie bananowe roti.
Eveline pokaże dwie zdrowie i smaczne potrawy: boczek po szanghajsku oraz faszerowane papryki.
Pora na klasyczne chińskie danie: kurczaka kung pao. Eveline przygotuje też makaron po singapursku.
Rico Verhoeven z Eveline przygotują wołowinę z czarnym pieprzem. Poznamy trzy przepisy na ostrygi.
Poznaj ulubione danie Eveline – kurczaka w sosie sojowym. Pokaże też przepis na pad thai z tofu.
Zanurz się w oceanie z Eveline i poznaj przepisy na homara, okonia morskiego i przegrzebki.
Eveline pokaże przepis na pierożki San Fen z jej rodzinnych stron oraz przygotuje chińskie fondue.
Dzisiaj dwa tropikalne przepisy Eveline: tajski ryż w ananasie oraz mango pomelo.