Eveline's Asian Favourites
W „Eveline's Asian Favourites” Eveline pokazuje, że przyrządzanie pysznych azjatyckich dań nie musi być trudne! Prowadząca wyjaśnia krok po kroku, jak szybko i łatwo przygotować jej ulubione potrawy. Każdy odcinek skupia się na kuchni innego kraju. Co dzisiaj: Indie, Japonia, Chiny, Tajlandia czy Korea? Jedno jest pewne: wszystkie potrawy będą palce lizać!
W „Eveline's Asian Favourites” Eveline pokazuje, że przyrządzanie pysznych azjatyckich dań nie musi być trudne! Eveline Wu to szefowa kuchni i właścicielka ośmiu restauracji. W każdym odcinku przyrządza w domu swoją ulubioną azjatycką potrawę. Prowadząca wyjaśnia krok po kroku, jak szybko i łatwo przygotować jej ulubione potrawy. Każdy odcinek skupia się na kuchni innego kraju. Co dzisiaj: Indie, Japonia, Chiny, Tajlandia czy Korea? Jedno jest pewne: wszystkie potrawy będą palce lizać! Smacznego!
Eveline poda dania południowokoreańskie. Kalbi, żebra wołowe i tteokbokki, pikantne danie z ryżem.
Eveline gotuje po japońsku. Krewetki tempura w liściach shiso i donburi, japońska wersja poke bowl.
Eveline i Guus Meeuwis przygotowują żeberka iberico z grzybami i sosem z trufli.
Ponownie kuchnia koreańska. Eveline zrobi Samgyeopsal, grillowany boczek i bibimbap – zmieszany ryż.
Dziś kuchnia chińska. Eveline przygotuje rou jia mó, chińskiego hamburgera i pudding ryżowy.
Eveline zrobi słodkie pierożki wonton z dressingiem z kumkwata i laksę, curry z Singapuru.
Kuchnia indonezyjska. Będą frikandele djagoeng, kukurydziane placki i pisang goreng, smażone banany.
Eveline wraz z Merel Westrik przygotuje chińskie sajgonki i pikantne tofu – mapo tofu.
Kuchnia kantońska. Char siu, pieczona wieprzowina nai wong bao i bułka z kremowym nadzieniem.