What's for Dinner?
Święta to pestka dzięki prostym i pysznym przepisom z programu „What’s for Dinner?”. Przygotowanie tych wyśmienitych potraw będzie częścią świętowania.
Job i Perry dzielą się przepisem na roladę z boczku, kalafior romanesco oraz ziemniaczki hasselback.
Hugo przyrządza wegetariańskie wersje bożonarodzeniowych potraw, które można przygotować wcześniej.
Hugo podaje swoją ulubioną kaczkę, nadaje azjatyckiego sznytu i pokazuje, jak idealnie ją ugotować.
Job i Perry postanawiają przygotować gwóźdź programu podczas bożonarodzeniowego śniadania.
Doskonała przekąska na zakończenie roku podczas przyjęcia sylwestrowego według Joba i Perry’ego.