I Nostri Figli
Sycylia. Elena zostaje zamordowana przez byłego męża. Sąd zamierza umieścić troje dzieci Eleny w różnych domach dziecka. Jest tylko jedna osoba, która mogłaby zaopiekować się całą trójką – Roberto ze swoją żoną Anną. Gdy Anna i Roberto postanawiają adoptować rodzeństwo, dzieci odkrywają straszną prawdę o śmierci matki.