Io Ci Sono
Prawdziwa historia bólu i odrodzenia kobiety zaatakowanej kwasem przez byłego chłopaka. Wieczór, 16 kwietnia 2013 roku. Gdy Lucia Annibali wraca do domu, w drzwiach jej mieszkania czeka na nią zamaskowany mężczyzna, który oblewa ją cieczą i ucieka. Lucia czuje, jak jej skóra płonie. W ciągu kilku chwil zostaje oszpecona i traci wzrok.