Conviction - Murder At The Station
17 października 2008 r. zaginęła Paula Poolton. Jej ciało odnaleziono 11 dni później w samochodzie.
W tym odcinku Louise szuka dowodów, które mogłyby stanowić podstawę do wniesienia apelacji.